Dubbeljakt som blev sisådär


Foto: MOA MOLANDER KRISTIANSEN

På en dag med starka vindar och mycket drivsnö så tog jag mig runt 5km+5km i dagens dubbeljakt. Det blev några placeringar bättre än i onsdag på skate-loppet, men vet inte om jag var mer nöjd för det. Kändes som om det hade kunna bli ännu bättre om allt hade stämt en aningen bättre. Kan ju bara säga en sak, jag gjorde ett urkasst skidbyte. Var otroligt trött och så råkade jag även stöta till ena skate skidan så den gled fram en bit. Inget stämde riktigt, men får trösta mig med att det faktiskt var min första riktigt dubbeljakt har tidigare bara åkt någon enstaka liten tävling hemma i Piteå. Slutade i alla fall som 25:a och var trea av dom som är födda 93-94.

Imorgon väntar ett nytt äventyr och förhoppningar på en riktigt bra placering, för imorgon ska vi åka staffet. Jag tror att det kan bli riktigt bra om alla göra sitt bästa. Håll alla tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: bildevilde - foto og webdesign

så kult! har aldri sett en skiblogg før :) orginalt og kjempetøft! stå på.

2011-01-31 @ 09:05:53
URL: http://bildevilde.com
Postat av: skidjan

Otroligt starkt kört i stafetten och lycka till i framtiden, för den har du för dig!

2011-01-31 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback