Månadensblogg - finalist

Jag har kommit till final i Emmas månadensblogg-tävling, jag skulle bli jätte glad ifall du röstade på min blogg. Min blogg är nummer 2 i tävlingen inget annat nummer. Du röstar genom att kommentera det HÄR inlägget och i denna tävling kan varje person rösta två gånger, så lägg gärna två röster på mig NR 2.

En liten förklaring till dålig uppdatering: Jag är just nu nere i Sollefteå (jag bor i Piteå) på teknink träning, så jag kommer på fredag eller redan på torsdag kl23.30. Är på ett skidgymnasium här i Sollefteå som jag troligen kommer att börja nästa år, så det är väldigt roligt att få vara här och träffa lite folk och träna :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja då har jag röstat 2 ggr...Kram

2010-02-03 @ 07:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback