Som jag har väntat

Nu har den äntligen kommit, den efterlängtade fotobok som jag gjort via fujidirekt. Det var i går den kom, jag har hem över lunchen och kikade ner i postlådan, och där låg den. Om du hade varit i Bergsviken måste du har hört mitt glädje tjut... har väntat i flera dagar med spänd för väntan och så kom den igår!

Jag är nöjd med nästan allt i boken, allt förutom framsidan. Den var aldeles blek... Fast eftersom den var gratis så gör det inte så mycket för mig. Vissa bilder i boken blev hur bra som helst, men endel tappade glistan som man ser på datorskärmen. Men men, jag är nog inte den första som får det så och inte den sista heller. Det är 24 sidor i boken och här får ni en smygbild på hur den ser ut. Bilden är fotad i min ministudio gjord av en banankartong.





Kommentarer
Postat av: vicky :) [FOTO]

woow va coolt! :D berätta mer om hur du gjort boken! :D

2009-09-21 @ 19:42:58
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback