Vintern är på G




Natten som var kom vinter till Piteå. Ett lätt lager snö hade lagt sig på marken utanför huset när jag vaknade. Till denna vita härliga morgon passade det inte bättre än att fota porträtt av min syster som har blått hår. Hårfärgen gjorde sig perfekt till den vita härliga bakgrunden och hennes vackra blå ögon, men det var inte bara jag som gladde mig åt vinterns ankomst. Även Ajax, min hund, var väldigt glad över det lilla lager snö som lagt sig på marken. Han rullade sig gladeligen och tuggade i sig några snöflingor.


Kommentarer
Postat av: Smurf

haha, awesome<3 var verkligen en härlig morgon :)

2009-10-20 @ 22:46:35
URL: http://barrowskii.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback