Klubbmästerskap i Agility

Hur kan jag vara nervös för ett Agility KM(klubbmästerskap)? Jag fattar det inte... Det är ju ändå bara på skoj. Jag tror att det är för att man har med djur att göra och i det här fallet är det Ajax vi pratar om. Man vet aldrig vad hunden kommer hitta på ute på banan. Om han bestämmer sig för att inte lyssna på mig så gör han det, That's it. Men jag håller mina två tummar på att det ska gå bra för oss. Om han gör som han brukar göra på träning så ska det nog gå bra eller tjja i vissa fall är han inte så duktig på träning. Men men, djur är djur och inga maskiner.

Glöm inte bort att rösta på mig i Ellen's fototävling, läs mer här.


Kommentarer
Postat av: Jeanette Dahlström

svar: okey :)

2009-10-11 @ 10:16:37
URL: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback