Ett tråkigt inlägg utan bild

Ett tråkigt inlägg kan man väll säga. Jag har i alla fall stigit upp ganska tidigt den här måndagen, idag är det faktiskt första dagen på höstlovet. Varför steg du upp så tidigt, undrar ni säker? Jag har faktiskt en plan med det hela, jag steg upp tidigt för att hinna göra ett träningspass innan...(trumvirvlar) innan vi ska hämta Karlsson. Karlsson är en kattunge som vi sak hämta, vi har aldrig förr haft katt i vår familj så det ska bli jätte spännande. Längtar så mycket, vet ej hur jag ska orka göra ett träningspass jag kommer ju bara tänka på den lille kattungen.

Kattbilder är ju ett som är säker här på bloggen framöver. Har även planer på att köpa ett nytt objektiv, så då kommer det att bli fotografering. Det är ett Nikon AF-S 50/1,4 G som är mitt drömobjektiv just nu och det kostar nypris ca 3900kr, så det är ju inte våldsamt dyrt.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Ni skidisar är lika varandra :P Hehe! Jag ser fram emot kissebilderna :)



sv; tack så mycket! :)

2009-10-26 @ 09:23:42
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback