Bra eller dålig dag?


Eftersom jag har så lite att skriva om så kommer jag lägga in någon bild i stället. Kan väll för ta dagen lite kortfattat. Har som vanligt varit på skolan och där blev det lite överraskningar. Först och främst så tar jag det jag är nöjd över, sedan kommer en sak som är mindre bra. Det roliga är att idag hade vi beep test på gympan. Det är att löptest som är väldigt jobbig och för första gången har jag nu sprungit ut hela testet. Jag är så himla stolt över mig själv. Har även en till sak som jag är väldigt glad över, min lärare sa idag att hon tyckte att min nya krönika var väldigt bra, hon sa det till och med två gånger! Så får se imorgon om jag får veta något betyg, hon sa i alla fall att hon skulle kolla igenom den lite mer ordentlig.

Måste väll då också ta upp den lite jobbiga saken, vi hade oförberett test i engelskan och jag som inte är så bra i engelska. Det gick åt skogen skulle jag kunna gissa på. Det enda språk som jag faktiskt vill vara bra på(förutom svenskan förståss) är ju engelska, men det går bara inte. Jag har jätte svårt för det. Aja, nu ska ni få någon bild att beskåda.

Lättar upp denna långa, hyfsat tråkiga text med en abstrakt bild.


Kommentarer
Postat av: Smurf

Förvånar mej inte att det gick bra på beep testet för dej ;D

2009-10-16 @ 21:16:25
URL: http://Barrowskii.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback