En hemlighet

Nu har jag kommit hem från kvällens träning, sitter här och försöker att välja ut någon bild att visa när jag inser att jag har bild brist. Man vill ju helst visa någon ny bild, men jag kan inte hitta någon som är värd att visa. Den senaste veckan har jag hittat riktigt bra bilder att visa, men nu tog det stopp. Ska se vad jag kan leta fram i "mina bilder".
Tio minuter senare...
Nu har jag hittat två bilder som verkligen passar in på denna kväll, faktiskt ganska nya bilder :-D

I morgon eller kanske på lördag (har inte riktigt bestämt mig än) kommer jag att berätta en hemlighet, eller ni får kalla det vad ni vill, det är i alla fall en väldigt roligt grej för mig. Kan inte riktigt bestämma mig över vad/vilken jag ska välja. Ni undrar säker "Vad för något?" ,  men det får ni veta när jag har tagit mitt beslut.




Kommentarer
Postat av: Lina F

Awe så söt :D Haha diggar den till höger alltså!

2009-11-26 @ 22:28:28
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Jag vill veta din hemlighet nuu! Fast jag tror jag vet vad det har att göra med. Bländare och sånt va? ;) Hihi, får ju inte avslöja för mycket!

2009-11-27 @ 08:09:06
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Casssie♥

Men nu blir man ju himlans nyfiken på vad det ska vara o.o <3 undra! jag ska kolla då och då när det kommer. besök gärna min blogg föresten! ;D

2009-11-27 @ 15:19:18
URL: http://casssies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback