En gästbloggares inlägg

För någon dag sedan frågade Sofia mig om jag ville gästblogga under helgen, men tyvärr glömde hon skriva sitt lösen och därför har det tagit ett tag innan jag kan göra den där uppdateringen jag lovade. Det tog nämligen x antal dagar innan jag lyckades komma på vad hennes lösen var, men nu ser ni att jag lyckades!
Nu undrar ni säkert vem det är som gästbloggar här, och jo, det är Matilda som ni kanske brukar hitta på myphoto.blogg.se i vanliga fall.

Jag känner Sofia eftersom vi delvis har fotografering som gemensam nämnare, men hade det inte varit för att vi båda bor i Piteå hade jag nog aldrig lärt känna hennes som jag gör nu. Sofia är en tjej jag såg för ett år sen på en fotohemsida kallad Pixbox.se. Ska jag vara ärlig så var hon som de flesta nybörjarfotografer med en kamera i handen, hon stack inte ut ur mängden riktigt. Men grejen med Sofia är att ger man henne kritik och tips, tar hon verkligen åt sig och kämpar mot att uppnå det där, och på kort tid gick hon från att vara vilken nybörjare som helst, till att bli en hobbyfotograf som lätt kan gå hur långt som helst. Sofia är helt klart en väldigt schyst tjej som jag är glad att jag träffade, man blir verkligen inspirerad av henne!
Jag säger bara, får du chansen att träffa henne, ta den!

Och som avslut på detta inlägg tänkte jag uppdatera med ett par foton som jag fotade under mitt höstlov. Kram /Matilda.

PS: Såg just att Sofia gått vidare till Veckans Blogg hos Kamilla, så rösta nu på henne så blir hon glad! Röstar HÄR.


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: sjukt fin var den iallafall :)

2009-11-23 @ 15:52:35
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: Livia

Nu blev jag ännu mera nyfiken xD .... hur du lyckades stöta på en rävunge om det nu var så:P

2009-11-23 @ 16:47:53
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Frida

gillar bilderna! röstat nu:]

2009-11-24 @ 20:47:34
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback