Borta bra men hemma bäst

Visst var det roligt att vara på läger, men det känns samtidigt skönt att vara hemma igen. Justja, jag ar inte sagt något om att jag har varit iväg på läger i helgen, jag har varit på skidläger i Gävllivare. Det har varit en trevlig och mycket roligt helg, det blev inte så många timmars nattsömn, men vad gör det när man har roligt?

Här till andra punkt måste jag tacka Matilda som skrev ett gästbloggar inlägg. Det var bra att du kom på lösenet, för det glömde jag bort att skicka.

Nu när jag äntligen är hemma igen ska jag bjuda på en bild på Karlsson.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tycker detta foto är GRYMT Sofia! Kram på dig!

2009-11-23 @ 21:34:53
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: sarah

vilka fantastiska bilder på din katt! :*

2009-11-26 @ 20:08:43
URL: http://transdans.blogg.se/
Postat av: Elina!!! xD

Neeej, vilken underbar bild Sofia!! :DDD

2009-11-29 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback