Snart Italien

Nu närmar sig avresan till Italien. Imorgon kl 10.00 så ska hela truppen samlas på Arlanda, men redan ikväll hoppar jag på tåget som under natten ska ta mig ner till huvudstaden. Jag anländer redan kl 06.15 till Arlanda imorgon bitti. Nervositeten stiger inför resan, det ska bli riktigt spännande och förhoppningsvis ett minne för livet. Givetvis ska jag försöka uppdatera här på bloggen så mycket som möjligt med bilder och lite text. Jag ska även försöka få tag i några bilder från tävlingen i Örnsköldsvik i söndags som jag hade tänkt lägga upp.

Så här såg det ut på JVM ifjol; Jag var 29:a på 5km skate, 25:a på dubbeljakten och vi var 4:a på stafetten.


Foto: www.sweski.com
Här är en bild från stafetten ifjol. Om jag själv får tycka så var detta det bästa lopp jag gjorde under mästerskapet. Jag åkte andra sträckan och hade andra bästa tid på min sträcka, den enda som var snabbare än mig var en ryska. Här på bilden ser ni mig jaga norskan Martine Ek Hagen som jag slog med 9 sekunder på sträck-tiden.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Önskar dej lycka till Sofia!! Kommer hålla tummarna och ska försöka se om det finns nån online rapportering. Har även skickat hälsning med mamma o pappa!! Kram

2012-02-11 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback