Orsa Grönklitt - Träningsläger


Tiden går rasande fort...                                                                         Foto: Håkan Svensson  Redigering: Jag

Nu befinner jag mig i Orsa Grönklitt med alla övriga i J-laget och även U-laget. Det är lite extra spännande för detta är första gången vi får träna med de äldre under ett läger, det vill säga Utvecklingslandslaget. I U-laget ingår alla de som inte riktigt nått upp till landslagsnivå ännu. Tiden går så himla fort, för ett år sedan hade jag inte själv kunna tro att jag skulle vara på läger med U-laget, inte ens att jag skulle få vara iväg med J-laget.

Man ska ta vara på tiden vad det en handlar om, vare sig det är idrott eller något vardagligt. Det kommer jag verkligen göra under denna helg, jag ska visa vad jag går för och ta vara på chansen att få träna med de som är snäppet bättre. Givetvis har vi starka namn i Junior-truppen också, men seniorerna är ytterligare ett steg framför oss.

Under denna eftermiddag ska vi köra ett intervallpass på rullskidor, stakning är det som gäller. Då är det bara att ta chansen för oss juniorer och mäta våra krafter mot seniorerna. I övrigt kommer lägret innehålla relativt långa pass, mellan 4 och 5 timmar om dagen kommer vi att träna. Allt från myr-löpning till rullskidintervaller kommer passen bestå av.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Härlig bild.

2011-09-08 @ 14:35:29
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg :)

2011-09-16 @ 08:24:01
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback