Fotografering




Nu närmar sig denna fullspäckade dag sitt slut. Som vanligt så har jag hunnit avverkat ett träningspass under förmiddagen, men under andra halvan av dagen så har gett tid åt ett av mina andra stora intressen - fotograferingen. Jag lurade med mig Jackline som fick ställa upp som modell för mig, ja fast även jag hamnade framför kameran innan fotorundan var över.

Imorgon fortsätter mina äventyr, imorgon så kommer vi på skidgymnasiet längd fara till Vålådalen för en dryg halvveckas läger. Jag ser verkligen framemot dom kommande dagarna, ett läger gör det alltid lättare att träna hårdare. Sedan så har jag aldrig besökt Vålådalen tidigare så det ska blir spännande att få se en ny plats i vårt avlånga land.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Jisses så underbara bilder! Du ÄR verkligen duktig med kameran! Ljuset, färgerna, klarheten och skärpan samt den underbara bak- och förgrunden som ger en naturlig vinjettering. Love it!

2011-10-02 @ 17:33:20
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jössus vilka underbara blder, underbart ljus, djur och ja.. Finna inget att klaga på :) Du är så fruktansvärt duktig!

2011-10-04 @ 18:39:35
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback