två veckor sedan - snart

Oj vad tiden går fort, snart två veckor sedan jag skrev på bloggen. Själv tycker jag det är dags att skriva igen och det har det varit länge nu. Om jag skavara riktigt ärlig tycker jag själv att det har varit riktigt skönt att slippa tänka på bloggen på ett tag, det har tidigare känts som att jag alltid "var tvungen" att uppdatera, men nu i fortsättningen tänkar jag bara uppdatera när jag känner för det jag tror det blir bäst så.

Det har kommit in två fråga medan jag var oaktiv och jag tänkte svara lite snabbt på den. Det var Ronja som undrade vilket skidgymnasium jag ska gå på. Mitt svar är; Jag ska gå på skidgymnasiet i Sollefteå. Det är helt klart nu med intagningen och liknade och jag har kommit in. Den andra frågan är vad jag gör en vanlig kväll. Mitt svar är; Det är lite olika, men för det mesta har jag träning och gör någon läxa.

Idag var sista dagen innan lovet och jag måste säga att det har varit en riktigt lyckad dag. Innan dagen hade jag inte ahft fram kameran på ett bra tag, men idag hade jag den i högsta hugg. Fotograferade tjejerna i den hemma byggda studio på skolan och jag måste nog säga att tjej här nedan vinner nog priset som bästa modell idag. Eller vad tycker ni?


Fotograf: Sofia Henriksson (jag)
Modell: Emilia Seldahl  Utrustning: Nikon D60, Nikkor AF-S 50/1.4 G

 


Kommentarer
Postat av: Frida [hobbyfotograf]

Vad roligt att du ska gå på skidgymnasiet i Sollefteå! Bor kanske 5-7 mil ifrån Sollefteå. :-)

2010-04-01 @ 14:50:00
URL: http://fridalautin.blogg.se/
Postat av: Eliiiina!! :D

Hur ska du klara dej i Sollefte utan en Elina som livar upp dej? :D Det tänkte du inte på ;D

2010-04-03 @ 00:46:13
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Va snygg bild! :D

kram

2010-04-05 @ 19:26:24
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: sofie

Hei , jeg er en norsker.. Jeg ville bare titte på noen svenske blogger... Veldig fine biler as!

Look at min blogg? www.epo.blogg.no

2010-04-09 @ 12:30:11
URL: http://www.epo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback