Klipper och klistrar




Sitter här nere i våran källare och klipper och klistrar, ganska mysigt faktiskt. Försöker att få in alla tidningsutklipp från vintern in i min resultatpärm. Det går väll ganska bra måste jag säga, men nu börjar jag bli lite less annars skulle jag inte ha suttit här framför datorn. Jag har varit ganska, eller rättare sagt mycket, trög på att blogga det senaste veckorna, men nu är jag tillbaka på banan igen(tror jag). Nej nu ska jag göra klart mitt pyssel sedan får jag se vad som händer. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad tränar du om somrarna? Mycket löpning o sånt eller? :)

2010-04-11 @ 19:20:23
Postat av: Nene

Undrar samma sak som Kajsa :)

2010-05-09 @ 17:23:45
URL: http://volleynene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback