En tung period med tester i Östersund


Foto: Piteå Tidningen/Sanna Eriksson

Just nu känner jag att jag är inne i en lite tyngre period, kroppen känns inte som den ska och huvudet hänger inte med i alla svängar. Efter höstlovet känns det ändå bättre då jag fick vara hemma och ladda batterierna. Tävlingarna i Bruksvallarna som går av stapel till helgen låg med i min planering, men nu är dom överstrukna med ett tjockt svart sträck. Inge snö har det heller kommit, var är världen på väg? Nu är det bara fokusera även om det är grått och trist ute, förhoppningsvis kommer snön snart.

Idag har vi varit på vintersportcentret i Östersund där vi har gjort VO2 max tester. Jag hade sett fram emot dessa tester och innan hade jag givetvis hoppats på att mina värden skulle ha ökat. Nu när jag har varit trött och känt mig sliten så var ju inte förutsättningarna dom bästa, men jag kämpade mig igenom och får helt klart godkänt av mig själv. Betyget från sig själv är alltid det viktigaste! Så nu är det bara att ladda vidare och sedan blomma ut när tävlingarna börjar.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback