Dan före dopparedan



Dan före dopparedan, imorgon är det dagen som alla barn går och väntar på; Julafton! Jag befinner mig i Tärnaby med Andreas och familjen, vi har det alldeles underbart, snön ligger tjockt ute i naturen och julstämmningen är på topp. Idag har jag coh Andreas varit ut i skogen och hugget en underbart vacker gran och nu står den så grön och grann i stugan pyntad och klar, under ligger det en ordentligen hög med klappar som bara väntar på att få öppnas. På grunt ut av halsont så har jag inte fått vara ut i skidspåret idag, håller tummarna för att det ska kännas bättre imorgon så man får lufta lungorna lite.

Även jag längtar till morgondagen, det ska bli så mysigt med julbord, Kalle Anka och julklappar som ska öppnas. En skotertur eller två skulle ju inte heller sitta fel, idag har det blivit hela 5mil fastklammrad runt Andreas på hans nya Yamaha.

Jag önskar alla en riktigt god jul!



Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

fin bild:)

2012-01-29 @ 20:17:38
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback