Läger i Idre fjäll


Foto: Johanna Ojala

Igår, söndag startade vi i Juniorlandslaget vårt andra läger för denna sommar, denna gång i Idre fjäll. Vi har redan hunnit köra två håra dagar här i fjällvärlden, igår blev det bland annat långtur på fjället och idag har vi kört löprace uppför en lång brant slalombacke innan det blev intervaller ute på en riktigt blöt och kall myr. Redan efter dessa två dagar så börjar jag känna mig riktigt mör i både ben och armar så vi får se hur detta läger slutar, hur som helst så blir det riktigt bra träning. Imorgon väntar forspaddling med kajak så det ska bli riktigt spännande, jag som är lite farträdd och så känner mig lite nervös.

Kommentarer
Postat av: Stig Wiklund

Vad duktig du är, Sofia!

Kör hårt

Stig W

2012-07-17 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback