Två frågor som har dykt upp

Fina bilder som vanligt! men hur lyckas du få sådana blänkande och fina ögon på varje bild? :) redigerar du det så, eller hur gör du? :p
Svar: Ja, jag redigerar mina bilder och där med ögonen i bilden också, men det är inte så att jag lägger till något blänk eller så. Vad jag gör med bilden i stora drag är att ljusa upp den om det behövs, förstärker kontraster och justerar färgerna. Ögonen får också en liten extra fin putts med att ljusa upp dom i ett eget lager och förstärka kontrasterna. Jag lägger inte till någon färg för att tex. få ögonen blåare eller något liknande.

Snygga bilder! :D Kan du inte visa hur du har gjort studion? :) (frågan kom från det här inlägget)
Svar: Studion som jag "pratar" om i det fallet finns på min skola och är ett hemmabygge, så om ni vill se den så ska jag använda den på fredag så då kan jag visa några behind the scens bilder från fotograferingen so vi kommer att ha i "studion".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback