SO-PROV SOM HAR STOPPAT

So-provet som jag gjorde idag är största anledningen till att jag varit oaktiv här på bloggen i veckan. Jag har helt enkelt lagt all tid på pluggande och inte datorn för en gångs skull. Som sagt så gjorde jag provet idag och det kändes hyfsat bra, men värst är att jag ska vara borta hela nästa vecka från skolan och måste jag vänta till veckan där på för att få veta resultatet. Med lite tur så kommer min kompis ta reda på hur det har gått för mig. Som sagt nästa vecka ska jag bort, jag ska nämligen till Sollefteå på Skidgymnasiet och "praoa". Jag ska rättare sagt se hur skolan är där och sedan bestämma mig om jag vill gå i Gällivare eller Sollefteå. Ett mycket svårt val för mig.

Imorgon ska också bli en spännande dag, imorgon är det efterlängtade fotoplanket i Piteå. Vi kommer hålla till i Gallerian, så om du har vägarna förbi kom då in och titta. Redan idag när jag passerade där såg jag att förberedelserna var i full gång, jag tror att arrangörerna har gjort ett toppen jobb. Det har även varit ett inslag om det i Piteå Tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback