Oaktiv

Vet att jag har varit väldigt oaktiv på bloggen den sista veckan som gått, så nu har jag tänkt att ge en förklaring. Ja det är klar, första delen vet ni ju redan, jag var ju borta från förra onsdagen till i söndags. Men vad har jag gjort sedan dess? Jo, jag har kämpat med fotoboken som jag var tvungen att bli klar med igår om jag ska hinna få den innan fotoplanket. Frågade Matilda innan jag började hur länge det tog för henne, hon svarade 3 timmar. Redan då tänkte jag att det var en väldigt lång tid, men jag tänkte om jag snabbar mig kanske det bara tar 2 timmar.

Så jag började, till en början var det väldigt svårt att veta hur det skulle göras för att se bra ut och bara innan jag kommit igång tog det nästan 1 timme. Innan jag gjort alla sidor och fixat och donat så jag blev nöjd, tog det säker över 6 timmar(!). Där ett tag var jag mycket stressad över att jag inte skulle hinna få den klar, för leveranstiden är max. 14 arbetsdagar, och jag visste/vet jag har många läxor som ligger på bordet och väntar på att blir gjorda. Men hur som helst, nu är jag klar och beställningen är skickad. Här får ni ett smakprov på startsidan av boken, om du vill se hela sedan så får du komma till fotoplanket den 26:e September på Rådhustorget i Piteå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback