Trött, ändå sitter jag här

Vad hade jag att vara nervös över? En agility tävling, så löjligt. Det gick ju bättre än väntat. Ajax var väll inte den som sökte kontakt på bästa sätt, men ändå, han är ju en Vorsteh. Han klarade galant hoppklass ett, vet ej om han kanske fick 5 fel(ett fel). Sendan gick det lite mer kanckigt i agilityklass när det blev en svårare bana. Ajax blev diskad på grund av att han hoppade över fel hinder, men jag är ändå mycket stolt över på han och mig, vi klarde ju en aglility tävling.

Jag hade med mig kameran i ryggsäcken idag, men det blev inget fotande. Jag har två anledningar till det, för det första ville jag fokusera så mycket som möjligt på tävlingen. För det andra så var det väldigt kallt om fingrarna, men jag hoppas på att det dyker upp några bilder på Piteå hundunddoms hemsida som jag kan låna.

Som ni märker så har jag gjort ett inlägg med information om min fotoprylar. Vad tycker du om det?


Kommentarer
Postat av: maria kraft

hihi, vi har en newfoundland/långhårigschäfer,kände igen lite hehe ;)

apropå frågan om vad man tyckte om att du skrev ett inlägg om dina fotoprylar, jo det var kuligt att läsa det! :)

2009-10-11 @ 20:38:52
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback