Säkerhet för bilderna

Sitter här med en ruffsig kaluffs, har just duschat. Har varit på träning ikväll och som vanlig var det intervaller. Om det är någon som inte hängt med i svängarna här på bloggen så ska jag berätta att jag håller på med längdskidor och har tränat hela sommaren för att ha bra kondition till vinter då det gäller att vara bäst. Tidigare idag så var jag varit med klassen på studiebesök på Piteå-Tidningen. Jag kan lova att jag blev väldigt avundsjuk när jag såg deras kameror. Hade hoppats på en prao-plats på PT med det fick jag inte, svaret bra "Vi tar endast in elever från gymnesiet". Usch, vad sur jag blev. Men det är klar, dom vet ju inte vad jag är för typ.

Jag har även köpt en extern hårddisk(visst heter det så?) till mina bilder idag, den kostade hela 8 hundralappar. Våran dator börjar bli ganska gammal och man vet aldrig när den har tänkt att lägga av, så jag tar inga risker att bli av med mina bilder. Nu har jag tänkt att ladda över bilderna till den nya hårddisken som är på 320gb och då är dom i säkert förvar.

Nej, nu börjar bli väldig trött. Måste också hinna titta igenom lite läxor innan det är gonatt.



Kommentarer
Postat av: Lisett

Men oj vad har du köpt för dyr hårddisk? jag betalade 900:- för en på 1000gb! ;-)

2009-10-15 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback