Klar som gästbloggare

Nu har jag bloggat färdigt på Matildas blogg, det har varit väldigt roligt att få skriva några rader om dagen där och visa några bilder. Ni kanske har märkt att jag inte riktigt har varit lika aktiv på min egen blogg, men tänkte att om jag ändå har fått uppdraget att gästblogga så ska jag utföra det på bästa sätt och jag tror jag lyckades med det. Har fått många snälla/trevliga/fina kommentarer där och några nya läsare på min egen blogg, rätta mig om jag har fel. Roligt att fler vill checka in min blogg, jag är verkligen glad över de läsare jag har.

Vintern har ju nu äntligen kommit hit till Piteå, så då ska jag passa på att visa en riktigt härlig vinterbild från Tärnaby påsken 2009 :-)




Kommentarer
Postat av: Foto i norr - Marie

Hejsan! Underbar bild och jag längtar nu upp till fjälls. Jag och min familj är mycket ute med skoter och ark om vårarna och det är underbart att åka dit vart näsan pekar och slå upp den på en fjällsjö och bara njuta av vårsolen och rödingfiske jag det är livs kvalite för mig och min familj helt klart. Ha en fin dag

2009-11-10 @ 09:17:31
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: Hannah & fjärilshundarna

Såklart jag följer din blogg, gillar den starkt - likaså dina fina bilder. :)



Aaw, tack! :D Vad glad jag blir att du gillar min hemsida. <3



Ha en fortsatt fin kväll!

Kram

2009-11-10 @ 18:30:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Postat av: Carro

Jaa den var super, tack så mycket!:)

Du har helt rätt att det ska vara i fet stil, ändrade det direkt! :D

2009-11-11 @ 15:23:57
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback