5 December - En dag jag sent kommer att glömma

Vilken trevlig dag jag har haft. Matilda har varit hos mig under dagen och vi har självklart virrat runt med våra kameror ute i snön. Jag är så nöjd att jag har skaffat mig ett nytt objektiv, nu kan också jag fotografera under vinter när det ofta är halv mörk ute. Jag fick några hyfsat bra bilder idag, kanske någon riktigt bra bild. Vem vet, det är ju ni som ser bildarna som kan avgöra om dom är bra eller dåliga. Fast det är klart att även jag har åsikter om mina bilder. Jag kommer inte att visa så många bilder idag, utan det ska ju räcka hela veckan om jag inte hinner fotografera något till veckan när läxorna ska göras. Ni kan ju roa er med att kika på bilden här nedan som jag fotograferade idag och måste tillägga att den nya bilden på mig i menyn fotade Matilda idag, här kommer den och en till bild på mig i lite större format. Jag vet att jag ser stel ut på första bilden, ångrar nu att jag inte "spelade" mera. Aja, det får jag göra vid nästa fototillfälle. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Fotograf: Matilda Holmqvist
Modell: Sofia(jag) Utrustning: Nikon D200, Nikkor AF-S 50/1.4 G

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback