Tärnaby igår, plugga idag

Igår kom jag hem från Tärnaby, det har varit en trevlig helg med jakt på  fjället och svampplockning i skogen. Totalt fick vi ihop till ungefär 60liter kantareller, vad säger nu om det!? Inte illa va? Själv plockade jag 20liter. Kanske kommer göra er lite besvikna, har ej fotat någon. Skäms nästan över det... Det var riktigt länge sedan jag tog kameran med mig ut i skogen, eller något liknande, för att fota. Men kommer bjuda på någon härlig bild från tidigare tillfälle lite senare.

Plugga, plugga, plugga... Eller ska man säga läxor i överflöd? Vet ej hur man ska börja när man har så mycket läxor. Okej, måste väll erkänna att det är lite av mitt "egna problem" eftersom att jag ska vara ledig torsdag och fredag. Det är allt från SO till engelska och tyska. Sen så ska vi också nästa vecka ha prov i tyska, håller ni inte med mig om att det är lite tidigt för prov? Jaja, sånt är livet. Nu ska jag se vad jag kan hitta för foto i "mina bilder", kanske redigera lite och sedan för ni se vad som ploppar upp har på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback